Dagarna går...

Hinner som sagt inte skriva så mycket här just nu. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på min och älsklingens lägenhet men det är inte riktigt klart än, så ni får allt vänta lite till...men håll utkik :)

Har haft jobbarhelg så imorgon är det min lediga dag, denna dag ska jag spendera med fina vännen Sanna och Danne. Var väldigt längesen vi sågs alla 3 så det ser jag fram emot :).

Annars som sagt händer det väldigt mycket i vårt hem det är där vi lägger all energi just nu. Min älskade sambo är så himla bäst! han kan så himla mycket och jag vill säga tusen gånger om hur mycket jag uppskattar honom ♥.

Måste bara visa mitt nya läppstift, jag är galet kär i det!


Ta hand om varandra, glöm inte bort att kärlek är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0