Gud så läckert!


Tänkte jag skulle skriva om vad var jag längtade hem till idag. Kanske gjorde jag någon nyfiken :)

Det var nämnligen så att idag när jag kom efter jobbet var kaklet på plats och gud så läckert det blev! :)


Tänker inte lägga upp bilder just nu eftersom jag vill visa bild när allt har kommit på plats, och nu är det verkligen inte alls långt kvar.



På tal om något annat så ser jag fram emot imorgon, ska nämnligen träffa Daniella vilket var alldeles för längesen vi sågs. Hon väntar bebis, och på tal om det hon ska ju även ha snart också :) jag vet att hon kommer bli en kanon bra moder :).

Nu blir det att se film med min älskling för att sen sussa sött i hans famn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0