Ledig fredag :)


Idag är det min lediga dag och denna dag har jag spenderat med dammsugaren, moppen och tvätten. Storstädning i våran nya lägenhet ♥

Efter att ha städat och tvättat klart begav jag mig ner till Centrumet för att hämta ut mitt paket som hade kommit. Unnade mig även en glass och satte mig på en bänk och njöt i solen :). Jag måste säga att jag verkligen trivs i Vilbergen så himla mysig miljö och oerhört trevliga människor som verkligen hälsar på en. De grannar vi har träffat är hur rara som helst och de säger att de bara längtar efter att få se lägenheten när den är klar.

Åter till mitt paket det är ifrån Nelly och det är min älskade klänning som har kommit.



Tycker verkligen om ryggen på denna klänning :). Blir att användas när vi åker utomlands, inte alls långt kvar nu :).

Sitter nu och väntar på att min älskade sambo ska komma hem :) idag ska vi äta något riktigt gott och bara ro oss om varandra med massor av mys ♥.

Ha en alldeles underbar fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0