Med blommor och med blad :)

Igår var det en väldigt speciell dag, det var nämnligen så att min älskade mor fyllde år.

Jag bestämde mig för att överraska henne så gick ner och handla tårta till henne :). Var så mysigt att sitta bara jag och mor och prata om allt och ingenting, sådana stunder saknar jag. Klockan gick och jag var tvungen att bege mig hemåt, skulle börja jobba vid 3.



Tog kort på gulliga Tiger när jag var hemma, han har vi haft sen jag var liten så han är väldigt speciell för mig
♥. Någon som också är/ var väldigt speciell för mig var Mamma och Pappas andra katt Casper som tyvärr inte finns längre. Han gick bort förra veckan och hade tänkt att jag skulle skriva det här men hade varken ork eller lust. Jag blev så tagen och tårarna ville inte sluta falla. För varje dag som gick så var det bara mer jobbigt att tänka att han faktiskt inte fanns mera hos oss.

Det jag skulle komma till är att det var jobbigt att vara hemma hos Mamma och Pappa igår när Casper inte fanns där. Den mysiga och keligaste katten som spann så fort man titta på honom. Inte trodde jag att han skulle lämna oss så fort. Han var och förblir lika speciell som allltid är och han är sådan katt som man aldrig glömmer, en sådan katt som gör speciellt intryck på en och förblir viktig i våra hjärtan.

Älskade Casper, vila i frid. Vi tänker på dig ♥


Jag älskar dig ♥


Jag måste bara skriva att jag har världens bästa jobb! :), idag på jobbet träffade jag nämnligen ingen mindre än Peter Forsberg fick även autograf :).

En väldigt bra torsdag med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0