Underbara helg

Fredagen bestod av ledighet för min del :) tog det lungt på morgonen och unnade mig en lång härlig dusch. Strax därefter begav jag mig vidare till Tina, där blev det massovis av härliga samtal och skratt, var alldeles för längesen vi sågs!.

När det började närma sig kväller ringde jag till min andra bättre hälft :) då kom han också till Tina och Tony. Då startades grillen igång och bara sådär hade det ordnats en ubermysig grillkväll med några glas vin och härligt sällskap :).



Tack för en helt underbar fredag.

Lördagsmorgonen började med att min älskling väckte mig :), det kan inte finnas ett mer mysigare sätt att bli väckt på än när ens älskade pojkvän pussar på en och viskar godmorgon älskling.

När älsklingen hade åkt till jobbet fixade jag mig iordning för att sen vänta på att min fina vän My skulle komma och hämta mig. Vi åkte ut till St:Anna kyrka och där äntligen fick vi se dessa magiska människor, som vi har väntat. Jag finner inga ord för att förklara känslan av att höra deras vackra röster, känslan av att vara delaktig i deras sång.


Världens bästa My och jag :)


En helt oförglömlig dag :) efter konsären begav sig My och jag vidare för att äta mat, det blev plankstek vilket satte sig inte alls fel i magen. Tack du fina vän för att du är du ♥

På söndagen blev det att sova ut vilket verkligen var helt underbart :). På eftermidagen åkte älsklingen och jag ut med min mor och far för att äta på resturang :). Resturangen låg precis vid vattnet och solen lyste i dess vackra natur :), helt underbart med andra ord.

Jag undrar varje dag hur jag kan vara värd något så vackert som dig. Du är älskad av hela mitt hjärta min fantastiska Christofer ♥


Hoppas ni också hade en alldeles kanon helg med massovis av sol och lycka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0