Helgen

Hej ni rara, nu har det inte blivit så mycket skrivning igen men som sagt bättre sent än aldrig.

Lördagen som var, var jag och älsklingen hemma hos mina föräldrar för att fira min älskade mor :). Där bjöds det på smörgåstårta och massa goda kakor.




Så mummsigt så.



När vi hade firat klart mor blev det att bege sig hemåt för att fixa sig iording :). På schemat stod det vinkväll med Lotta ♥. När jag kom dit satt vi på balkongen ett bra tag och bara prata massor, drack vin och åt ost och kex :). Sen efter ett tag dyker Malin upp  :).

Här är en bild på fina Lotta :)


och en på mig

Vi hade det verkligen ubermysigt :)¨


Tack för en helt fantastisk kväll gumman:)

På natten kom älsklingen och hämtade mig, det blev väldans sent men en himla underbar kväll det hade vi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0