JULKALENDERN 2011

Imorse satt jag och älsklingen och tittade på Julkalendern på svt play. Hade inte sett något avsnitt så vi såg alla 4. Vi båda kom fram till att det var en spännande och bra Julkalender så denna kommer vi att se och följa :).

Jag är ju i sig en stor fantast när det gäller Julkalendrar, tycker det är kryddan på moset så att säga. Den där extra spännande och mysiga känslan inför Julen. En klok människa sa till mig en gång att man aldrig ska sluta ha sitt barnasinne kvar. Barnsligt eller inte? att se Julkalendern, jag tänker se på den för jag tycker den är bra och för att jag vill och kan och det står jag för :).


Bild tagen ifrån Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0