Så tack för denna tid.


Nu har jag kommit fram till att det inte blir något bloggande för mig på ett tag. Jag känner inte att jag har tiden till det och just nu har jag även tappat intresset för det.

Dels på grund av att ispration för skrivandet inte alls är på topp och sen också för dessa sjuka kommentarer som någon/några skriver. Jag säger bara om du skriver något, så våga även skriva vem du är, som sagt STÅ för vad skriver.

Om man ändå är ute efter att kränka, varför då ens kommentera det förstår jag verkligen inte. Så nu har jag bestämt mig att detta får bli en paus men vem vet detta kanske är mitt sista inlägg. Jag vet inte om jag vill fortaätta med detta längre, jag har mitt liv och jag är så lycklig som jag bara kan vara och mer än så behöver ingen veta än de som känner mig.

Så det är nog dags att lämna bloggen.


Jag tänker inte utelämna mig mer, jag har gjort mitt här.

Det känns som ett tufft val men nu får det bli så, så tack för denna tid och man vet aldrig. Börjar blogga igen om insprationen finns och om jag anser att det är läge för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0