Det kan man kalla en trevlig kväll

 

Igår begav vi oss till underbara svärföräldrarna, vi skulle nämnligen gratta älsklingens mormor :).

När vi kom dit fick vi välkomnstdrink, sedan servarades förrätt och sen den himmelska goda maten :). Till efterrätt serverades det 2 stycken olika tårtor, allt var verkligen lyx och så himla gott :).

Min underbara svärmor hade dukat och dekorerat så här fint :)




Förrätten


den himmelska goda maten


efterrätten




Vi kom dit vid 5 och åkte hem halv 2 på natten, ett sant tecken på att det var en riktigt lyckad kväll :). Vi skrattade och hade jättetrevliga pratstunder. Angående något väldigt roligt och intressant som hände under kvällen, älsklingens moster och man hade hittat på en rolig sak. Alla fick en varsin remsa som det stod meningar på, det som stod på lappen handlade då om älsklingens mormor. Ungefär som frågor om henne som man sedan skulle säga då till henne om man visste eller annars skulle man bara fråga och prata om det. Tyckte detta var ett väldigt gulligt sätt att visa att det verkligen var älsklingens mormors dag och att det då skulle kretsa omkring henne så att hon skulle känna sig speciell så som hon är.

här bjuds det på lite bilder under kvällen :)
  

  

Jag trivs så i älsklingens familj/släkt, jag känner mig som en av dem :) alla är underbara och de har alla hjärtan av guld ♥

Än en gång detta är vad man kallar en lyckad och trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0