Jag blir helt rörd...


Och en otrolig värme fylls i mitt hjärta.


Jag talar om känslan när jag hör mina fantastiska föräldrar säga de 3 orden till mig och när de sätter ord på hur pass stolta de är över mig.

Igår var jag, min älskling, min mor och far och min gudmor och hennes färstman ute och käka, när mina föräldrar sen skjussa hem mig och älsklingen och jag ska kliva ur bilen hör jag de säga de 3 orden.

Jag vill helt enkelt med detta inlägg framföra att jag är så oerhört glad och tacksam för den relationen och kontakten jag och mina föräldrar har till varandra. Jag vet med handen på hjärtat att de är dem som lyssnar och förstår när jag behöver svar eller helt enkelt bara en axel att vila på. Det är dem som har tagit hand om mig och givit mig ett hem, ett hem där kärlek fanns/finns och där tryggheten och värmen alltid vara nära.

Jag uppskattar all min tid med mina älskade föräldrar och dem är väldigt viktiga för mig ♥

Så min kära mor och far när ni läser detta, ta åt er och sätt handen på erat hjärta och tänk att jag är eran dotter och det kommer jag alltid vara. Ni har givit mig så mycket egenom åren och jag vet allvarligt talat inte hur jag ska kunna ge något tillbaka så vackert som ni givit mig. Ni gav mig ett liv, ett hem att känna sig älskad i och finna vägen till en lyckad framtid. Jag uppskattar eran närvaro, att ni alltid finns där och lyssnar och föröker att förstå. Så nu när ni läst...sträck på er och känn er stolta! för jag kan helhjärtat säga att jag är stolt över att jag har sådana föräldrar som ni är, att ni är dem just ni är. Jag älskar er av hela mitt hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0