Denna Onsdag hände det mycket.


Igår träffade jag vännen My, vi käkade lunch tillsammans gjorde en egen sallad :) gud så gott!


Min fantastisk fina vän ♥



och en bild på mig också, ser lite borta ut med det bjuder jag på.


Sen kom becca också, hon skulle vara gullig och färga mitt hår :), blev kanon nöjd! ♥
tog ingen bild, så ni får väl helt enkelt hålla utkik efter mig.

På kvällen hände en sak som gjorde mig väldigt orolig och rädd på samma gång. Ericas mor ringde mig och sa att hon inte fick tag på Erica, och hade pratat med henne för några timmar sen och då var hon påväg hem. Jag tog luren och ringde jag med men hon svara ej...jag fick en klump i magen och blev ännu mera orolig. Jag och älsklingen åkte bort till henne för att se så att det inte hade hänt något, som sagt nu kan vad som helst hända och det finns så mycket otäckt nu!.

När vi plingar på dörren öppnar erica dörren som om inget har hänt, det hon inte förstod var varför vi kom så sent på kvällen. Jag blev så glad att se henne och att jag fick se att allt var väl med henne så tårarna rullade till och med nerför min kind. Krama om henne och sa att jag är rädd om henne, att detta är ett tecken på att hon verkligen är betydelsefull för mig och att jag ställer upp för henne i vått och torrt. ♥


När jag kom hem gjorde jag iordning te för att lugna ner mig, sen satte älsklingen och jag och spela sällskapsspel :). Denna gång fick jag välja, fick bli ett gammalt hedligt spel som jag jämt spela när jag var mindre. Jag var jätte exelterad till att spela och även också älsklingen, han hade inlevelse om man ska säga det i ord :).





Som ni kanske ser så är spelet väldigt slitet, det har sin orsak om man säger så. Jag var mindre då och var väldigt dålig förlorare så har kastat detta spel många gånger i marken för att jag förlora eller att det inte gick som jag ville helt enkelt. En känd människa som kan intyga det är min älskade far :), men ingen är perfekt.

Somnade sött i min älsklings famn :) åhh jag är så kär :D ♥




Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack för en mycket härlig dag vännen <3 stunder med dig får mig alltid att le <3

2011-02-04 @ 20:03:44
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0