Ni kan skapa mirakel!


Detta inlägg tänker jag tillägna de människorna omkring mig, de som är helt underbara men även sidan att de kan vara irriterande och man vill bara sätta tejp över deras mun för man orkar inte höra deras ord.

Ibland har jag lust att leka barnslig och hålla för öronen, för att slippa höra era ord som jag innerst inne vet inte  är mer än rätt men då när jag hör dem gör det ont, så ont...

Jag vet att i slutet av det hela kommer jag uppskatta eran närvaro, kommer tacka er för att ni orkade med att lyssna på mig och ni sa vad ni tyckte även fast att det sårade mig.

Det jag vill komma till är att man märker vilka som är ens sanna vänner när saker och ting händer. Jag uppskattar att ni är ärliga emot mig och säger vad ni tycker.

Jag behöver er för att finna styrkan som jag ibland kan glömma bort att jag faktsikt hade.
Ni får mig att ta det där extra steget för att lyckas till framgång.
Ni säger de rätta orden när min själ behöver dem som mest, ni ger mig ömhet och kärlek på ett väldigt värdefullt sätt. Jag är lycklig som får ha sådana fantastiska och enastående människor som ni i mitt liv.

Aldrig utan er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0