Den 29 December


Har inte skrivit på länge, har varken haft lust eller tid tyvärr.

Först och främst vill jag börja med att tacka min kära vän Erica :), på min födelsedag gjorde hon något för mig som jag uppskattade mer än något annat. Jag kom hem till henne vid 10 och då hade hon gjort räkmacka till mig som hon vet att jag älskar, att bli uppvaktad på detta sätt betyder så mycket för mig. ♥


Tack min älskade vän.

När jag sedan kom till jobbet blev jag uppvaktad där också med present och massa gratulationer, jag kan skatta mig lycklig som har sådana underbart guldvärda jobbkamrater :). 

Jag slutade jobba vid kvart över 9, då blev jag igen uppvaktad när jag kom hem av min kära sambo ♥. Han stod innaför dörren med 40 rosor till mig, jag kunde inte sluta le och jag blev så himla glad :).

rosen som ligger på bordet hade han tänkt och ge mig när han skulle möta mig efter jobbet, men fick skjuss av en jobbarkompis så fick den också när jag kom hem, sann lycka!

Tack alla rara för era gratulationer :) ♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att du fick en bra födelsedag!<3 Hoppas du torkar rosorna och sprayar med en god mild parfym eller vanligt hårspray (behåller hållbarheten i torkade blommor)Sedan är det fint att ha ståendes i en vas på hyllan ;) tips från din personliga florist^^

2011-01-01 @ 16:41:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0