Du är fantastisk på alla sätt och vis ♥


Sitter hemma och småler för mig själv nu över hur pass lycklig jag är :). Det är så mycket som händer i mitt liv nu, jag tar allt med lycka och blir mer och mer exalterad över vad som komma skall. Jag vet vad jag vill, och det känns så otroligt rätt.


Älskade du, du anar inte hur pass mycket lycka du ger, att få kyssa dig varje dag och se in i dina vackra ögon är något som står mig väldigt varmt om hjärtat. Den där känslan att hoppa upp i din famn och krama om dig, känna att du finns nära mig, den är underbar. Känna mig älskad av dig och vara betydelsefull i ditt liv, Varje stund med dig är dyrbar. Älskade du, jag älskar dig. ♥

Du gör mig till en bättre människa egenom att älska mig och finnas i mitt liv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0