En väldigt lyckad dag-kväll


Måste bara skriva om igår morse när jag och Erica var så duktiga och var på gymmet vid klockan 7 på morgonen :). Måste även erkänna att det var skönt att träna så tidigt och sen bara ta en varm skön dusch efteråt och inte behöva stressa.

När vi hade duschat och fixat iording oss begav vi oss vidare ner till stan för att äta en njutningsfull frukost :).




Senare på eftermiddagen träffade jag min kära van Ida :), vi fikade och hade det kanon mysigt. Senare på kvällen gjorde vi något spontant sådär eftersom både älsklingen  och jag är lediga idag, älsklingen och jag åkte hem till Ida och David för att äta och umgås :). Vi gjorde Tacos och det var verkligen en kanon kväll med massa skratt och lycka :) ♥. Så som det så enkelt är i goda vänners lag :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0