Tänk att helgen går så fort...


Igår var det en riktig myslördag :)

Jag och min älskling åt godis och tittade film, sen la vi oss i sängen och titta på film och myste. ♥

Min raring lagade maten och det var verkligen kanon gott :D.


Jag är så himla lycklig :)



idag blir det att åka till svärföräldrarna :), tror dock inte svärmor är hemma...dessa fantastiska människor!. Sen senare på kvällen ska jag träffa vännen becca vi ska äta gott och umgås, ska verkligen bli himlans trevligt.

Ha en underbar söndag fina du.

En extra tanke vill jag skänka min fina vän Madde idag som fyller år!, jag hoppas verkligen hon får en alldeles underbar dag med massor av lycka och omtanke, allt det som hon är värd!. Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0