underbara fredag ♥


Igår kväll var det verkligen fredagsmys för oss ♥

Jag och min älskade sambo myste ner oss i soffan med täcke och massa godis :D , tittade på film och allt var verkligen mys.



Jag måste även visa något riktigt gulligt som min kära hade gjort när jag kom hem :). När jag bäddade sängen i förrgår gjorde jag ett C av filten vi har. Så när jag kom hem igår hade han gjort ett E, jag blev så glad och helt sprallig :).

Här kommer bild.


Han är ju helt underbar min Christofer! ♥

Igår kväll efter filmen låg vi soffan och prata massa och myste. Vi pratade om första gången vi kysste varandra, det där pirret innan om man skall kyssas eller inte...det där leendet som utstrålar spänning och värme. Det där pirret finns hos oss och det är så himla underbart. :) ♥

Jag är helt galet kär!




Kommentarer
Postat av: Alva

Vad söta ni är!

2011-01-17 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0