Mysig söndag :)


Igår var en riktig mysmorgon :), låg kvar i sängen med min kära sambo och kolla på film sen efter mys i duschen.  Att bara få ligga kvar i sin käras famn, känna tryggheten och kärleken som omfamnar oss det kallar jag uppskattning av lycka till tusen. ♥

Åkte iväg och handla lite och sen när vi kom hem fikade jag och älsklingen:), jag hade köppt en beskvi och min kära hade köppt kladdkaka :). Satt och hade en jättemyig stund.

såhär ser det ut när vi fikar :)


Till kvällsmat blev det denna mat :),


Så mumsigt så:)

Mysak ville också smaka potatisgratängen


Senare på kvällen film och mys med min kära ♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Snällt att han inte lämnade kvar någon bit av kakan i kylen till mig idag då jag var hos er..kunde ju ha blivit min efterrätt efter frullen^^

2011-01-10 @ 16:19:56
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0