Jag kan skatta mig lycklig!


Ja det stämmer helt riktigt, tack vare ni fina, genomgoa, kärleksfulla, trogna, glädjespridande, energifulla helt underbara och fantastiska människor som finns omkring mig. Det är tack vare er som jag klarar av vardagen, vågar ta motgångar för att sedan kunna uppskatta medgångarna ni ger. Ni ger det där extra som gör att jag känner mening och betydelsehet till att finnas och vara den jag är. Tack ♥

Har jag en dålig dag kan jag ringa er och genast har ett leende funnit sin plats i mitt ansikte. Ni tar hand om mina tårar och ger mig den tryggheten som jag behöver. När jag viker mig dubbelt av skratt och jag känner värk i kärkarna för alla skratt, då finns ni där och finner glädjen med mig.

Vare sig det är natt eller dag finns ni där och är helt fantastiska! Ni får mig att inse att det finns människor med sant värde, människor som vet hur man gör för att visa någon annan uppskattning.

Ni ger ärlighet och sann lycka.

Ännu ett stort tack för att jag får den värdesatta äran att få vara i erat liv, få vara den jag är.

Denna värme och kärlek jag har inom mig nu vill jag ge till er, visa er hur pass mycket jag uppskattar eran närvaro att ni faktiskt gör det omöjliga möjligt för mig. Ni ger den extra energin bara av att vara den ni är, stå upp och visa världen att ni är fantastiska,ingen är den andra lik. Alla har ni speciella egenskaper på olika sätt men tillsammans kan vi vinna allt och ge varandra KÄRLEK

Denna bild symboliserar min känsla just nu, you rock my world! ♥



Än en gång det är ni som gör att jag kan skatta mig lycklig!



Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är underbar hjärtat! Tack för att jag får vara en del av ditt liv, och för att du är en stor del av mitt. Du finns för mig i såväl med som motgångar, och det betyder mer än ord kan säga.

Jag finns här för dig, i alla lägen. Glädje som sorg, det är det som är vänskap!♥♥ Massa kärlek till dig!

2011-01-19 @ 21:09:43
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0