Speciell dag för mig.


Skrev i förra inlägget att idag var det en speciell dag, tänkte nu berätta för er varför det är det.

Det är nämligen så att just för 2 år sen skaffade jag mig denna blogg, och nu med facit i hand är jag väldigt glad över att jag skaffade den. Jag var väldigt skeptisk i början, just för att jag kände att jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva om och även den delen att hur pass mycket skall man vika ut sig av sitt privatliv.

Jag vet att vissa delar i min blogg består mycket av mitt privatliv, även en del delar har gjort mitt privatliv väldigt naket men som sagt det har även räddat mig i vissa situationer. Ett väldigt bra sätt för att få skriva av mig om mina känslor och funderingar omkring saker och ting. Bloggen gav mig styrkan på ett sådant sätt att den alltid fanns där och jag kunde skriva mina inre känslor, men det jag inte alltid hade en tanke på var att även andra människor kunde läsa det jag skrev, till och med de som jag inte alls kände.

Min mening med bloggen var inte att skriva och rada upp varje dag vad jag gjorde, utan mera mina tankar om allt som har med livet att göra- de saker som man vill skriva om för att få bloggen låta intressant och inspirerande.

I min blogg finns ärligheten och där stannar jag.

Med all respekt förstår jag om ni anser att vissa saker är för personliga, men som sagt detta är min blogg och jag vet min mening med den och ni väljer själva om ni vill läsa eller inte.

Om jag tänker tillbaka för 2 år sen så hade jag inte en aning om att jag skulle sitta här idag och ha kvar bloggen och faktiskt även ha den aktiv. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna göra den intressant, men ju mer jag pratar med mina vänner och nära får jag komplimanger över hur jag skriver och vilka tankevärda ord jag ger dem. Det är något som står mig varmt om hjärtat, att jag lyckades mer än vad jag trodde, att faktiskt kunna inspirera andra människor.

Jag välkomnar alla till min blogg, men gärna vill jag då att ni har respekt för vad jag skriver för det symboliserar den jag är.

Ta hand om varandra





Kommentarer
Postat av: Sanna

Fasen vad vi är lika på vissa delar om "att vara ägare till en blogg". Men håller med dig om varenda ord. Är ju en trogen följare och hjälper dig med det jag kan vet du så dom du gör för mig. Älskar dig längre än kinesiska muren ;D hihi<3

2011-01-07 @ 00:22:41
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag tror vi är mer lika än vi tror :)Tack för dina ord min vän :). Ja vi hjälps åt du och jag i alla lägen oavsett vad. Tack för att du är en sådan raring till vän, för att du finns <3 Jag älskar dig. Dina ord berör :)

2011-01-07 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0