Ni fantastiska människor!


igår var en sådan kväll som man tyvärr inte gör ofta...men då kanske man inte heller skulle upskatta det på samma sätt :).

Det var en trevlig tjejkväll hemma hos Erica med Sanna, My och jag. Vi åt räkor med vitlöksdipp, vitlöksbröd,  fetaost, röktkalkon och salami, ost och kex med vindruvor, potatissallad och vitt vin till det :).




Till efterätt blev det kladdkaka och dooleys :) som i slutändan blev en halv orgams.

När vi suttit och lyssnat på musik och pratat om allt och inget ringer min mobil, då är det Erik leo som ringer han och Martin var ute på äventyr och undrade vad vi gjorde. Sa att vi hade tjejkväll, efter en stund var de också hemma hos Erica :). Det blev en super duper trevlig kväll med massa glädje och skratt :).


Tack för att ni är sådana fantastiska vänner!

  

Fick höra av en smart person några ord som jag aldrig riktigt själv tänkt på, de orden satte sig i hjärtat och på något sätt fick jag en helt annan bild. Tack!

Om man hela tiden ska gå och tänka på framtiden, hur ska man då kunna uppskatta nuet?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi tack själv för kvällen gumman<3

My bro är allt bra ibland ;D

2011-01-10 @ 16:18:27
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0