Fantastiska skapelse ♥


Du om någon borde ha eloge för allt du gör. Vet att jag skrivit det förut men jag kan inte annat än skriva ner mina ord om hur pass mycket jag uppskattar dig.


Hur pass viktig människa du har, och hur pass stor del du har i mitt liv- du är mitt liv.
Den kärlek du ger mig det är något väldigt vackert.
Varje morgon när jag vaknar så är du den som gör att jag vaknar med ett leénde, när du finns där vid mina sida och jag känner ditt omfang då skapas tryggheten.
När jag ser dig le känns det som om allt annat försvinner runt omkring, då finns bara du.

Du är den som gör att jag känner lycka och enorm kärlek. Jag vet att mitt hjärta ler inom mig.

Tack för att du finns för att du är den du är, Jag älskar dig min älskade Christofer ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0