För jag är lycklig ♥

Ja vad det händer saker :D, snart kommer det komma en bildbomb som ni kan se fram emot.

Helgen som var, var jag och älsklingen och svärmor, svärfar,älsklingens syster med familj i Falkenberg :).  

Detta var det vi såg, första gången för mig och det var riktigt bra :). '
Det var en underbar helg med trevligt sällskap, shopping och god mat. På hemvägen blev det även Ullared och där gick det åt pengar, men massa fint fick vi med oss till vårt nya hem :).


Såhär glada var vi :) är väldigt glad att få finnas i ditt liv min älskade Christofer ♥


Måste bara visa en bild av något väldigt fint vi har vårt sovrum som älsklingen ville ha :).

Elli och coffe, evigt lyckligt liv med dig ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hjärtat mitt, du strålar av lycka och det räcker för mig!!<3

2011-07-23 @ 05:45:56
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0