Kärlek är...

Att visa på detta "lilla" sätt att man är betydelsfull och älskad.

Min älskling är verkligen gullig av sig :) han är så påhiittig.

Upptäckte detta när jag kom hem en dag, kartongen stod i hallen.


Gud vad jag älskar min sambo :). Något så litet som text på en kartong kan ge så mycket, jag blev verkligen rörd och varm inombord, känslan av att vara lyckligast!

Det rullar på nu i lägenheten och saker och ting börjar finna sin plats :) idag får vi vatten i köket och sen blir det ringa platsättarn så att det sista kaklet i köket kan komma på plats. Sen sist men inte minst väntar vi spänningsfullt på att vår soffa ska komma :) räknar ner dagarna. Jag vet att detta kommer bli kanon snyggt, längtar som tusan ♥


Kommentarer
Postat av: daniella

ser verkligen fram emot att få se resultatet sen :)

2011-07-26 @ 19:04:22
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0