Bättre sent än aldrig


Jag hoppas ni har förståelse för att det tyvärr inte blir så mycket bloggande just nu.



Nu är det inte alls långt kvar ska jag meddela, det står kartonger överallt i denna lägenhet och på Torsdag åker lasset till min och älsklingens nya lägenhet :).

Tänkte jag skulle skriva iallafall att jag hade en underbar fin Midsommarafton :). Jag jobbade först och då var vi iväg och dansade runt Midsommarstången, sen åt vi rostbiff och potatissallad och god sallad till :). Sist men absolut inte minst blev det en härlig jordgubbstårta till efterrätt, så smarrigt så.

När jag slutat jobba blev det ännu mera firande hemma hos svärföräldrarnas grannar :).  Där blev det grillat och god efterrätt :) kände som det enda man gjorde denna dag var att äta.

Den goda maten :)
 


Hoppas ni också hade en alldeles underbar Midsommarafton :)


Nu när det vart så fint väder med massovis av sol har det även blivit en hel del fika utomhus :). kapten billes åkte jag och mina föräldrar till en dag för att äta mat och även fika, det låg jättemysigt till vid vattnet. Vi har också vart iväg till Oskars häll och dit följde även älsklingen med :).

Som sagt nu i detta fina väder har det blivit några små trippar, vilket jag tycker är mer än underbart ♥



Sist men abslout inte minst vill jag skänka extra kärlek till min fantastiska pojkvän, han är så duktig i allt vad han gör. Våran lägenhet hade aldrig kunnat blivit så fin om inte älsklingen hade vart så begåvad som han är. Tack för att du finns för mig, Jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0