svärfar 50år


Nu vet jag att det var en alldeles för lång tid jag skrev sist. Ska jag vara ärlig så har jag ej prioriterat bloggen i första hand. Det händer så mycket runt omkring mig nu så vill hellre lägga fokusen på det.

Men för att komma tillbaka till rubriken :). Den 31 maj var det svärfars födelsedag. Var där på kvällen där det bjöds på smörgåstårta och god tårta i efterrätt. Lördagen den 28 maj firades svärfar, vi var i hamnlokalen och det var en riktigt trevlig kväll med massa skratt och glädje.

Bjuder på lite bilder.

  
  
     





Ja bilder säger ju allt, och denna kväll var helt fantastisk med mycket härliga människor som gjorde denna dag minnesvärd.

STORT GRATTIS BÄSTA SVÄRFAR ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0