Sådär älskad som du får mig att känna mig.


Kom hem ifrån jobbet för en stund sen, möts av mörker i hallen, inget ljud ifrån vardagsrummet, bara mörker...ingen som springer emot mig med sina öppna armar och säger " hej min älskling".

Min sambo är iväg på jobb några dagar och ja jag måste meddela att det känns tungt. Jag är en person som är väldigt känslig så imorse när han åkte klockan 6 rann bara tårarna och det kändes som en evighet innan vi skulle få ses igen.

Nu sitter jag här i vardagsrummet, sitter och njuter av min favoritchoklad, har massa levande ljus omkring mig och det känns bra.

Men i just denna stund, just nu skulle jag vilja att min älskling var här...jag vill hoppa upp i hans famn och bara krama om honom och känna mig sådär älskad som han får mig att känna mig.


pratade med en vän för jag kände mig ledsen, klok som hon är sa hon några ord som värmde så och den tanken tänker jag ta till mig.

"Du får tänka att varje dag är inte en dag utan honom, utan varje dag är en dag närmre tills ni ses"





Du är så viktig för mig Christofer, din enorma kärlek gör mig till världens lyckligaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0