Underbara Måndag


Ojsan ser nu att det var allt för längesen som jag skrev sist...denna gång har det sina orsaker.

Jag vet inte vart jag skall börja men tänkte börja och skriva om i lördags då jag träffade mina söta tösor :).
Vi var hemma hos mysan och där lagade vi mat och åt massa söta onyttigheter. Det var en riktigt lyckad kväll med massor av skratt och glädje.

Jag är så lycklig över att få ha sådana fantastiska vänner vid min sida ♥



Idag Måndag fick jag och min älskling ett väldigt glatt besked :), stor lycka!. Jag är så fantastisk glad över att jag får älska och älskas av en sådan underbar människa som min kära Christofer.






Åt glass idag med mina kära vänner Erica och Mysan, en väldans trevlig stund sådär som det alltid är i deras närvaro. ♥



ett inlägg som blev lite hattigt och hoppigt men lovar att bättre mig :) men än en gång just nu händer det massa i mitt liv, spännande och glädjerikt på samma gång :)

Ta hand om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0