Aloevera.

I onsdags hade jag mitt älskade Aloeveraparty :).

Det blev en väldigt lyckad kväll och vi kände oss så vackra och fräschare efteråt :). Eftersom jag var värdinna fick jag den stora äran att få ansiktsbehandlingar medans de andra fick göra på sig själva. Det kallar jag lyx! :)

Denna gång hade jag inte så stor tanke att köpa något men jag gjorde det ändå :). När jag så väl vet och märker att de fungerar på min hud och kropp så känner jag att jag väl kan unna mig dessa produkter.

Så detta köppte jag :

Lätt fuktighetslotion som återfuktar på djupet.
Utmärkt underlagscreme som även skyddar mot väder och vind.
Innehåller förutom Aloe vera bl a kollagen, elastin, kamomill och jojoba.


Återfuktande solskyddslotion med SPF30 som skyddar både mot UVA- och mot UVB-strålning.
Vattenresistent och innehåller stabiliserad Aloe Vera Gel

är väldigt nöjd över mina köp :)

Efter att scrub, behandlingar och masken var lagd och man helt enkelt kände sig som en ny människa tog jag fram fika :). Denna gång var det inte kladdkaka, utan istället bjöd jag på ett helt fat med massa olika frukter och sen vaniljglass till det :) smarrigt värre!.

Än en gång en väldigt lyckad kväll :)

Tänkte jag skulle visa er en bild på alla produkter jag har, och som jag bara älskar!


Man har bara ett liv och en gång att ta hand om sin kropp och sitt yttre, så varför då inte använda något som verkligen fungerar och som får en att må bra i både kropp och själ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0