Den 7 maj


Som sagt det är nu det händer mycket :), idag har älsklingen och jag vart och kollat ut vilka vitvaror vi ska ha i köket. Låter konstigt att säga vitvaror när det är svarta varor vi ska ha :).


Var även hos min älskade mormor idag, minneslunden var lika vacker som den då alltid är. Jag berättade för henne om vad som händer i mitt liv nu och sa även att jag tänker på henne och saknar henne så ♥. Idag den 7 maj är min mormors födelsedag och jag vet att om hon hade levt så jag hade varit vid hennes sida och givit henne massa med glädje och lycka. Nu när jag inte kan det på samma sätt vill jag ändå visa min uppskattning egenom att åka till hennes minneslund, prata med henne och ge henne den kärlek och närhet som hon bara är så värd.

        



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0