En alldeles underbar dag ♥


Idag har jag umgåtts med mina kära föräldrar hela dagen :). Vi åkte ut till Oscarshäll för en fika, jag tog köttbullemacka medans mor och far tog räkmacka. Satt där ett bra tag och bara njöt av solen och naturen, vid fiket är det utsikt över vattnet så det är bara så vackert :). Sen lyckades jag få se några hojar också, vet inte varför men tycker verkligen om att titta på motorcyklar och även att höra hur de låter.

Efter att vi fikat klart bestämde vi oss för att åka en stund runt omkring, så fick se så himla vacker natur. Det är nu man verkligen ser hur vackert det är på landet, en annan märker ju inte sådant som är statsbo.

Under våran lilla resa blev mor och far glass sugna :), så blev att stanna och mumsa glass. Jag själv däremot var inte alls sugen på glass hade ju ätit chokladboll efter mackan.

Det sista vi gjorde var att åka och handla godis :), så nu finns det massa godis hemma hos oss, väntar bara på att min bättre hälft ska komma hem så jag får ha pusskalas ♥.

Mina fantastiska föräldrar


Den goda mackan och chokladbollen


En glad tjej :)



Tack kära mor och far för en helt underbar dag :) ♥ Jag älskar er så oerhört mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin dag du fick med dina söta föräldrar!! :)<3

2011-05-16 @ 23:43:43
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken fin dag du fick med dina söta föräldrar!! :)<3

2011-05-16 @ 23:44:32
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0