Fokuserar och drömmer mig bort


Känner inte att jag riktigt hänger med bloggen längre, fokuserar på så mycket annat. Var i våran lägenhet idag och målarna var där och jag är så glad för det kommer bli så himlans fint när allt är klart :). När jag och älsklingen står i köket kan jag verkligen få fram en bild av hur det kommer se ut och känslan vi kommer att ha. Att faktiskt ha vårat eget i ett sådant mysigt område ♥ gud jag finner inga ord.

De dagar som gått denna vecka har jag träffat härliga, underbara människor. Igår var en alldeles underbar dag, först uppdrag i linkan och där träffade jag min fantastiska vän ida :) som hon vart saknad!. Vi satte oss på ett café och bara umgicks, massa härliga skratt ifrån våra samtal och även en hel del seriösa samtal om livet allmänt. Stunder med dig vännen är värdefulla och du ska veta att du är viktig för mig.

Nu sitter jag här i sängen och har min gulliga mysak bredvid mig, han myser ner sig i täcket. Blir snart att krypa ner i sängen med älsklingen bredvid mig och bara känna mig sådär trygg som jag gör i hans famn. Imorgon känns det som en stor dag, och jag håller alla mina tummar och tår :).

Imorgon blir det även att träffa vännen ida igen :) vi ska även laga någon god middag tillsammans får se vad vi hittar på för gott :).

Ha en fortsatt trevlig kväll du fina och glöm inte bort att livet är till för just dig!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh gläder mig att höra att nya lägenhetens förvandling går framåt!! vill med se den nästan halv färdig juuu :P



Ps. det där med att blogga, även jag är lika bra som dig..om inte ännu bättre..eller inte! Haha ;P

2011-05-18 @ 23:14:11
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0