Helgen har vart mer än underbar.


I fredags var det inte vilken dag som helst, utan det var min älskade sambos födelsedag :). Kan tänka sig att just för 22 år sedan föddes denna underbara skapelse ♥.

På dagen var jag och gjorde naglar och efter det var det bara att skena till frisören där rara Melinda skulle klippa och färga mig. Jag  orkade inte med hur jag såg ut i skallen, för att vara ärlig såg det förjäkligt ut så det var dags att fixa det! :). Jag blev väldigt nöjd med resultatet :)


När jag var klar hos frissan köppte jag med mig hem revbenspjäll för att min älskade pojkvän så gärna ville ha det. Det är ju som sagt hans dag så vad gör man inte :). Väl hemma fixade vi iording oss och sen var det dags att gå på bio :) vi såg pirates of the caribbean 4, jag måste säga att jag hade för höga förhoppningar om filmen men det var ändå bra. Men det är ju verkligen Johnny Depp som gör filmen :) .

Väl hemma blev det massor med mys ♥

Lördagmorgonen började med att jag älsklingen storstädade hemma hos oss :), tänk så roligt det är att städa när man hjälps åt och fort går det också:).

Efter 4 tiden kom älsklingens släkt och min kära mor och far för gratta älsklingen :).

Dessa goda saker bjöds det på
  

Jag tog även fram hemmagjord kladdkaka om det var någon som ville ha och självklart serverades dessa godsaker till.


En väldigt trevlig stund med massa härliga skratt :) vilka fantastiska människor jag har i mitt liv! ♥

Inte nog med att vi hade svullat hela dagen blev det även svulldags på kvällen. Varken jag och älsklingen kände för att laga mat så blev att hämta hem pizza, vilket var en riktigt bra idé :).

På söndagen for älsklingen iväg tidigt för att bege sig iväg till våran lägenhet och jobba. Svärfar var där och även min far, så enormt duktiga är dem. Jag däremot gick upp vid 10 och tog en  promenad till Vilbergen, där hämtade mor och far upp mig för att sen bege oss vidare mot Kimstad. Vännen Ida hennes mor skulle ha ljusparty. Jag känner mig duktig jag handla inget, nu är det lägenheten pengarna ska gå till i första hand.

En varm och härlig söndagkväll, en bra sista dag på helgen.

Rubriken får tala för sig, helgen har vart mer än underbar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för tårta ni åt? Den såg smaskig ut!!

2011-06-09 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0