Nostalgivåg


Har gått och nynnat på en låt nu på morgonen, började smått komma ihåg texten. Sökte på texten och tillslut fann jag låten :).



Kommer ni ihåg serien som gick på kanal 5, jag verkligen älskade den!

Hittade även min favorit serie som gick på kanal 3

och när vi ändå håller på i denna härliga nostalgi kan vi ta ett gäng till :)


som denna



och denna


och denna


och denna


Jag måste erkänna att jag var tvungen att se alla dessa, varenda avsnitt. Hade jag missat ett var jag tvungen att se reprisen. Tänk att serier kan vara så beroendeframkallande!.

Kära läsare såg ni också dessa, vilken var eran favorit :)?

Visst skulle det vara kul att ha en nostalgi kväll och se dessa igen, undra om det går att få tag i alla serier, vilken lycka det skulle vara.

Nu har ni något att gotta i er i en stund, bara några få min men ni måste ju erkänna att nostalgi känslan bara flammar upp.


Kommentarer
Postat av: Mysan

underbart! :)

2011-05-10 @ 17:33:22
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Såg också på alla dessa serierna och kunde inte missa något! Härligt med lite nostalgi, får ha en sån kväll någon gång i framtiden!! :D

2011-05-10 @ 19:51:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har faktiskt "Skilda världar" (säsong 1), "tre kronor" och "rederiet" på datorn (a) :D

2011-05-10 @ 22:38:53
URL: http://hannaaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0