Allt för min älskling.


För några dagar sen gjorde jag något väldigt vackert åt min sambo, jag hade fixat maten klar tills han kom hem. Tänt levande ljus och dukat i vardagsrummet för oss två. Jag visste att han hade haft en dålig dag, både på jobbet och utöver så ville göra hans dag bra egenom att visa min uppskattning till honom och även hur pass viktig han är för mig ♥.

När älsklingen kom hem kom han till mig och pussa massa på mig. Sen sa jag att han fick hämta tallriken i vardagsrummet för att jag hade dukat där. Hör ett åhh ifrån vardagsrummet och ser sen älsklingen springa emot mig och pussa på mig ännu mera, då säger han " jag har världens bästa flickvän" :) snacka om att där blev jag väldigt rörd och varm inombords.



Hade gjort en röd solfjäder av servetten och lagt i tallriken, klippte även ut ett hjärta av ett papper och skrev Jag älskar dig på lappen. Blev så himla glad att älsklingen uppskattade det jag gjorde för honom :).

Jag är så himla kär och glad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0