Livet börjar nu ♥

Nu händer det så mycket i mitt liv, mycket som jag bara vill skrika ut medans andra saker som jag bara bevarar inom mig av ren respekt och värde.


skrev i ett tidigare i ett inlägg att älsklingen och jag skulle flytta till Vilbergen,snart händer det för nu har vi köpt våran lägenhet :D jag är så himlans glad och förväntansfull. Det är nu vårat liv börjar ♥

Så idag kommer detta inlägg handla till stor del mest av hur fantastisk glad jag är som har en sådan fin sambo. Jag vill förmedla hur mycket jag uppskattar att han finns i min närvaro. Under helgen som vart har jag jobbat medans min älskling har vart i våran nya lägenhet och rivit allt, jag är så stolt över honom, om man nu kan uttrycka sig så. Han fixar och donar och ja helt enkelt han är fenemenal i det han gör, jag tror på hans kunskap och vet så väl att det blir kanonbra gjort.

Jag kommer jobba mycket nu och till stor del blir det min sambo som kommer få fixa, ska även säga så som så att i brist på min kunskap till det som skall göras så lämnar jag mer än gärna detta till honom då jag så väl vet att det blir rätt gjort. Jag kommer självklart hjälpa och finnas till i den mån jag kan, man kan alltid försöka.

Jag finner inga direkta ord till detta men jag kan säga att köpa lägenhet när man är 22 år det känns stort :), vi gick på känslan och båda två är lika förväntansfulla och lyckliga över detta, jag vill som sagt bara skrika ut just nu hur lycklig jag är.


Så för att komma tillbaka där jag börja, jag är så himla faschinerad över min sambo som är en sådan otroligt fin människa på alla sätt. Han är en friskfläkt i mitt liv och jag uppskattar hans energi och närhet till tusen ♥





Me ♥ You






Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman, jag är så glad för er bådas skull och jag kan förstå din känsla i inlägget. Jag vill skrika med dig!! Säg till om ni behöver hjälp med något, ni får isf hjälpande hand från mig och Danne..det vet du =)<3

2011-05-02 @ 23:28:31
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0