Inte alls för långt bort


Det gör ont, det kallas smärta men jag vet att det är så värt det.

Min älskade sambo vaktar upp på mig så mycket nu att jag rent av blir lite bortskämd. Igår serverade han mat åt mig när jag satt i soffan och tittade på tv.



Jag har en helt fantastisk sambo som jag uppskattar något så enormt mycket. När väl smärtan har lugnat ner sig tänker jag ställa upp för honom så som han gör för mig nu. Dessa dagar tänker jag inte soppa under mattan och tänka att de ens har funnits, utan dessa dagar tänker jag ge till min älskling den stunden, då han behöver all hjälp och stöttning. Att finnas för honom så som han finns för mig ♥

Jag är lyckligt lottad som har en sådan fin livskamrat i mitt liv.


Familjen är hel nu igen, våran lilla bebis har kommit hem :). Nu hör man det där härliga kurrandet och jamandet igen, det som man har saknat. Han är så mysig när han kryper sig tätt nära och bara vill gosa in sig :). Mysak är våran lilla mysis :) ♥

Ha en fortsatt trevlig måndag kära du, jag själv sitter och väntar på att min fina vän sanna ska komma hit :). Om solen skiner på balkongen blir det att sätta sig där och fika och bara ha det alldeles underbart :).




Kommentarer
Postat av: Sanna

Och det hade vi verkligen! Hick aaj! Hick aaj Tack för idag hjärtat!<3

2011-05-09 @ 19:45:09
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0