1 Advent ♥

Nu är det äntligen 1 Advent, som jag har längtat. Hade mer än gärna också viljat sett första snön komma men antar att vi får vänta ett tag till.

Idag har jag och älsklingen pyntat här hemma :) vi har också haft mina underbara svärföräldrar på besök :). De hade med sig lussebullar och annat gott. Tände första ljuset och bara satt och njöt och hade riktig mysfaktor ♥.

Denna låt är så fantastisk vacker och budskapet är beundransvärt ♥

Kom som du är, du är välkommen hem.



För att fördriva denna Söndagkväll ska jag och älsklingen se på beck som börjar snart.

Liten titt på hur vi har det här hemma :)








Ha en fortsatt 1 Advent kväll :)

Ta hand om varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0