Denna Torsdag

Nu har vi precis ätit ugnstekt falukorv med hemmagjort potatismos :), mums så gott det var.



Idag har det vart min lediga dag, tog en lång sovmorgon och unnade mig en god frukost. Vid 12:30 kom min kära mor och far på besök, vi fikade och hade det kanon trevligt ♥.

Imorgon är det fredag, det är värst vad tiden går fort. veckorna bara springer förbi än.



Måste bara skriva en sak som jag blev upprörd över igårkväll. Jag var trött efter jobbet och jag kände att jag skulle unna mig något gott, fick bli McDonalds på vägen hem. Beställer en Mcnuggets 6 bitar med morötter till, blir totalt chockad när jag får betala och märker vad kyckligbitarna kostar. För ynka 6 st kycklingar får jag betala 42 spänn det är inte klokt!. Vi går emot dyrare tider, vart är tiden då en meny kostade runt 30-40 kr?.

Sen till något helt annat så har jag äntligen tagit tag i saken. Inget mera kisande och ont i huvudet. Nu är det linser som gäller och jag stormtrivs med dem. Ansåg ej att glasögon var min sak, men linser som jag då haft förut, så fungerar det utmärkt. Den summan i månaden är absolut värt det!.

Bild tagen ifrån Google


Snart film med min älskade fästman ♥

Ha en fortsatt bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0