Du väljer din väg.

Man måste våga för att vinna.

Träffade min fantastiska vän Franny idag, dig gubben har jag känt sen 2004 och du har tårkat mina tårar och jag dina, och vi har delat våran glädje med skratt många gånger. Jag är glad som han en sådan bra vän som dig. Vi satt och prata och kom fram till att det har hänt så mycket i mitt liv just nu, saker som är så stora och har så mycket värde.

Jag talar om att min käresta och jag har förlovat oss och att vi har köpt lägenhet ihop. Detta är väldigt stort för mig och jag tror aldrig riktigt jag har förstått hur stort detta är förrän idag när min vän Franny och jag satt och prata om detta. Hans ord var att han var så glad för min skull och att han såg glädjen i mina ögon, och handen på hjärtat så vet han om någon mitt förflutna och vet vad han kan jämföra med.

Jag sa att Christofer är den som jag vill gifta mig med, och innan jag hann prata klart övbröt han mig med att Ella det syns så väl i dina ögon så det behövde du inte ens ha sagt. Helt ärligt så är det så det känns för mig, det jag och Christofer har känns så äkta och allt vi delar känns så värdefullt. Känslan av att få kärlek bekräftad av någon man älskar mest av allt det är verkligen guld värt!

Detta är som sagt stort för mig och jag är så himlans lycklig över att ha detta liv och få dela det med den som förstår mig, ger mig det jag behöver och älskar mig för den jag är. Älskade Christofer tack för att du finns! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0