Framtiden är vår ♥

Nu har vi köpt möbler till hallen, så nu är nästan allt på plats. vet att det ej har kommit upp några bilder här än...men ha tålamod så lovar jag att det kommer snart.


Denna tavla med vacker mening köppte jag, nu sitter den på plats i mitt och älsklingens sovrum.

Denna bild är lite mörk så tog en när det var ljust också.




Framtiden är vår ♥

Snart blir det att se en film och mysa med min fantastiska fästman :), imorgon är jag ledig och det är ju nu 4 dagar i rad, liten minisemester att se fram emot.

Imorgon blir det stan på morgonen och sen på kvällen är det äntligen dags för Joe Labero- magiskt med andra ord :).

Sov sött ni rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0