fredagen den 25

Igår var jag hos frisören, färgade och klippte topparna :).

Sen därefter träffade jag Danne, Sanna med hennes nya kille. Det var första gången jag träffade honom,han var trevlig och det syns så väl att han tycker om min vän Sanna. Jag är så himlans glad för att hon har träffat någon som han, en person som ser värdet i henne som människa.

senare på kvällen blev det att åka hem till mitt och älsklingens place. Där såg vi på film och åt massa gott :). Strax därefter kommer älsklingen hem, han hade träffat några gamla polare så de följde också med hem till oss. De ville gärna se våran fina lägenhet.


Hör och häpna: igår spelade jag tv spel och helt ärligt så kände jag mig som en nörd där ett tag. Men jag måste erkänna, det var riktigt kul :).

Såhär blev frillan och färgen, jag är helnöjd! :)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Johan tycker om er också och vill gärna ses fler gånger så han inte jobbar så tidigt dagen efter :)



Dina ord värmer hjärtat<3

2011-11-27 @ 10:46:01
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du blev supersnygg <3

2011-11-27 @ 13:12:39
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0