Tacos till kvällsmat

Nu ikväll har vi ätit våran favoriträtt här hemma :)


Snart dags för att se film med min älskling och mysa otroligt mycket ♥

Måste bara avreagera mig lite också: Det var nämnligen såhär att idag var jag och älsklingen på stan, vi skulle in till Chili för i reklambladet man hade fått hade vi sett syn på en tavla vi ville ha. Vi kommer dit och finner den inte, frågar en expedit angående tavlan. Hon ger oss till svar att den ej finns, att det finns varor som de aldrig får. Både jag och älsklingen tyckte detta var mycket märkligt. Skicka ut saker i reklamblad om att tavlan finns och sen finns den inte, om jag ska vara ärlig så hänger inte alls det ihop i mitt huvud.

Så tips till er andra: Fastna inte för något i reklambladet ifrån Chili, när ni kommer dit och ska köpa det så kanske det inte alls finns. Så var det i vårat fall med tavlan. En bild på den i tidningen men ingen tavla i butiken, mycket märkligt ifrån min och älsklingens sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0