Torsdagen den 17/11

Till att börja med vill jag bara säga att jag och min käresta har vart förlovade i 1 månad idag :), Ja jag är världens lyckligaste ♥. Tack för att du finns i mitt liv min fina Christofer ♥

Nu sitter jag här i soffan och väntar på mina underbara föräldrar :) när de kommer hit ska vi äta räkmacka :). Sen är det jobb som gäller för min del.

Var på stan idag, hittade en julstjärna som jag blev frälst i, den kommer passa utmärkt i vårat sovrum, bild kommer.
Hoppas ni får en fortsatt bra Torsdag, nu är det snart helg. Inte för att det har så stor betydelse för min del med tanke på att jag jobbar denna helg...men än en gång jag är inte bitter.



Tänkte dela med mig av ett litet citat jag har fastnat för. Jag och älsklingen var och handla Chinamat och i min lyckokaka fann jag detta:
Wish for what you want, but work for what you need.

Ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0