Är det bara jag?, eller hade ni gjort samma sak?



Var på stan idag hos Optikern, var tillbaka på återträff angående mina linser, om det är så att jag trivs med dem och vill fortsätta. Han kollade även in i ögonen för att se så att allt såg bra ut, det såg bra ut och det blir definitivt att fortsätta med dessa. Jag ser ju igen på "riktigt" och hur underbart är inte det :).


Angående min rubrik...Är det bara jag?. Var inne i en butik idag, såg något jag verkligen ville köpa. Talade med expediten och fråga henne angående saken. Hon gav mig ingen respons och var inte trevlig när hon talade med mig för fem öre. Gav inget intresse för att få mig att köpa det.

Jag höll i rosorna av sammet som det i detta fall var. Tittade på dem och visste så väl att de skulle vara så fina och passa så bra i mitt och älsklingens hem. Men på grund av noll respekt ifrån expediten så satte jag tillbaka rosorna, vände på klacken och gick ut där ifrån.

Helt enkelt kände jag inte för att köpa dem. Jag begär inte att alla ska vara översociala, och jag vet att man inte alltid kan vara på topphumör, alla har vi dåliga dagar. Men jobbar man som expedit så måste man försöka hålla humöret uppe. Det är inte kul att komma in i en butik där man inte alls känner respons eller sig välkommen rent ut sagt.

Är det bara jag?, eller hade ni gjort samma sak?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0