Vilket pissväder!

Igår efter jobbet träffade jag min vän Sanna :), vi gick till Expressohouse och tog kaffelatte :). Satt där och pratade massor om allt och ingenting. Efter fikan skulle jag ta bussen hem, men där började min otur...

Det skulle ta 48 min innan bussen kom så jag bestämde mig för att gå hem istället. Det är ju inte långt egentligen men just igår så duggregna det så jag var helt genomblöt när jag kom hem. Blev en varm dusch med älsklingen :).

Efter duschen kom min kära mor och far ♥ blev en fika. Sen blev det en lugn kväll tillsammans med min älskade fästman.

Så trots pissvädret så blev det allt en bra kväll :)

Hoppas jag bara inte nu blir förkyld...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för fikat och stackare som fick sån otur. Hoppas verkligen inte att du blir sjuk nu<3

2011-11-21 @ 23:37:34
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0