Förlovning 17 oktober 2011 ♥


Jag är glad, jag är lycklig, jag är kär :)


Jag har funnit den människan som jag vill dela mitt liv med, den som jag vill dela glädje och sorg med. Han får mig alltid till skratt och ett leende som alltid är nära. Han finns där när jag behöver närhet och trygghet, som en bästavän men som min pojkän, sambo och fästman ♥

Jag älskar att vakna upp bredvid honom, känna när han rör vid min kropp och fyller mig med värme och trygghet. Tittar mig djupt i ögonen och ler så som bara han kan, kysser mig ömt och säger - Jag älskar dig.

Med dig vid min sida känner jag mig älskad, viktig och värdefull. Du är min ljuspunkt i livet, där jag alltid finner hopp.

Tack för att du finns i mitt liv min kära Christofer ♥

Du visar så mycket uppskattning och kärlek till mig vilket jag värdesätter enormt mycket, känner fortfarande pirret i magen av att höra din röst och vara dig nära :). Vi är galna tillsammans, men så himla kul det har vi ihop :). Jag är helt enkelt förälskad och megakär på samma gång.

Jag är världens lyckligaste, så många fina minnen tillsammans och fler ska det bli :) Dig vill jag åldras med ♥


Att älskas utav dig är så betydelsefullt för mig




Så Tack mina fina, underbara och helt fantastiska fästman för att du förgyller mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0