Längtar

Än en gång har det lyckats blivit några dagar innan skrivandet har kommit igång.

Tänkte jag skulle skriva om något som jag verkligen längtar till, vi har köpt biljetter till Joe Labero. Hade lovat min älskling att om Joe Labero kom till Norrköping så skulle jag betala och bjuda honom, och sådär lite tur eller lyckat vad man nu ska kalla det så kommer han äntligen hit den 4 November :).

Annars i helgen som vart nu har jag och min sambo tagit fram vinterkläderna så nu är sommarkläderna nerpackade och nu väntas kyla och mys.

Min kära mor och far har vart här och fikat :), alltid lika trevligt. I Söndags kom min moster och hennes man hit för att fika men också dels för att se våran ubersnygga lägenhet. Kanske ni uppfattar som skryt, men helt enkelt vi är så nöjda med den och ja vi är stolta helt enkelt.









I söndags blev det även en tripp till underbara svärmor och svärfar :), ett riktigt bra avslut på en toppen helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0