Måndag den 17 oktober ♥

Det bästa som finns är att vakna upp bredvid min älskling ♥

Sitter just nu och äter en väldigt god frukost, idag blev det gröt, macka och ett glas juice en stadig frukost behövs idag. Ska snart bege mig emot jobbet för att sen senare på kvällen ha personalmöte. Så med andra ord en lång dag idag, men har man världens bästa jobb så ska man inte klaga :)!

Igår var jag hos älsklings syster och fixade mina naglar, bild kommer senare. Men nöjd det är jag verkligen, som alltid när hon har gjort dem :).


Denna vecka har jag tänkt att bilderna på våran fina lägenhet ska komma upp här på bloggen, så håll utkik :).

Ha en underbar Måndag, njut av dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0