Söndagkvällen är här

Denna helg som varit har vart min lediga helg :), men som jag är så blev det jobb igår också hos min kära fars jobb, det var nämnligen inventering där. Jag och min älskling var där och hjälpte till, en extra slant är ju aldrig fel.

Annars i helgen har vi bara tagit dagarna som de kommer, ätit gott och umgåtts med nära och kära. Igår hade vi min farbror med hans fru på besök, de ville så gärna se lägenheten så jag sa att de var så välkomna, jag bjöd på tårta och vi hade det riktigt trevligt. 
 




Nu bättre sent än aldrig tänkte jag visa bild på hur mina naglar blev när jag var hos älsklingens syster Christine och gjorde dem.


Nu blir det att fixa mat, ikväll blir det fläskpannkaka :), mums så gott. Sen kommer Söndagskvällen bestå av film och mys med min fästman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0